¡Hola! Utilizamos cookies propias y de terceros para analizar el uso de esta web y mejorar tu experiencia de navegación. Al continuar navegando entendemos que aceptas nuestra política de cookies.    Más información - Aceptar.

CURSO OFICIAL

Curso de director-a de tempo libre

  Curso intensivo presencial: Do 6 ao 29 de setembro de 2024

  Formación telemática: De luns a xoves durante as semanas do curso (formación telemática sen horarios)

  Boado, Mesía (A Coruña)

O Curso oficial de Director/a de Actividades de Tempo libre vai dirixido a Monitores/as tituladas, que desexen ampliar a súa formación e empregabilidade no ámbito da educación non formal.

As directoras/es desenvolven a súa actividade profesional no ámbito público e privado, nas áreas de organización, animación e dinamización das actividades de tempo libre educativo infantil, xuvenil, adulto e terceira idade. Poderán desenvolver a súa competencia en calquera organización que contemple a realización de programas de dinamización de tempo libre no marco dun proxecto educativo.

REQUISITOS

Ter o título de Monitor/a de tempo libre e experiencia como tal

 

CURSO OFICIAL HOMOLOGADO

E expedido pola Xunta de Galicia

 

PRÁCTICAS

150h nunha entidade de tempo
libre. Podes facelas pola túa
conta ou nalgunha das nosas
actividades!

 

PENSIÓN COMPLETA

Con menús caseiros e especiais (baixo demanda) con produto caseiro, de tempada e de Km. 0

 

CURSOS SEMIPRESENCIAIS

75% presencial e 25% de formación telemática

Contidos presenciais 

Por algún motivo no se a completado la carga del separador, pincha el botón recargar para intentarlo de nuevo.

Recargar

1. PSICOSOCIOLOXÍA (40 horas)

1.1. Dirección de equipos e liderado.

  • 1.1.1. O perfil do/a director/a de actividades de tempo libre.
  • 1.1.2. A dirección dun equipo de traballo.
  • 1.1.3. O equipo como base da intervención. Animación e dinámica dos equipos.
  • 1.1.4. A comunicación interpersoal.

1.2. Análise de realidades sociais.

  • 1.2.1. Técnicas básicas de intervención social.
  • 1.2.2. Fundamentos sociolóxicos do ocio e do tempo libre.
  • 1.2.3. Os ámbitos de intervención.
  • 1.2.4. Asociacionismo e participación na sociedade civil. O papel do voluntariado e do profesional. 

2. ÁREA DE INTERVENCIÓN EDUCATIVA (25 horas)

2.1. As correntes pedagóxicas e a súa influencia na pedagoxía do tempo libre.

2.2. A pedagoxía do ocio. O concepto de tempo libre.

2.3. Educación en valores: o ideario educativo.

2.4. Metodoloxía e modelos de intervención en actividades de tempo libre: actividade,
participación, convivencia.

2.5. Asociacións como espazo educativo

3. ÁREA DE XESTIÓN (85 horas)

3.1. Planificación e deseños de proxectos de intervención. Elementos básicos.

3.2. Estratexias de xestión.

3.3. Organización e modelos organizativos.

3.4. Administración, xerencia e xestión económica.

3.5. Lexislación.

3.6. Políticas e recursos institucionais.